Üdvözöljük Az Aisope Üzletben

Vissza és Visszatérítés

Vissza és Visszatérítés

1. A cseréről vagy a lemondásról (Visszatérítéseket vagy visszaküldéseket nem fogadunk el. A visszatérítéseket a következő okok miatt fogadjuk el.)

Minden termékünk egyedi gyártású. Ha módosítani szeretné megrendelését, kérjük, mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Nem vállalunk felelősséget semmilyen téves információért, ha 24 órán belül nem ad meg nekünk. 24 óra elteltével megrendelését már gyártásba helyezték, és már nem módosítható. A vásárlók minden kockázatot vállalnak, amikor nem megfelelő stílusot és méretet választanak, ebben az esetben nem fogadunk el visszatérítést vagy visszatérítést.
Elveszett megrendelések
Ha egy megrendelés szállítás közben elveszik, akkor a költségünkre egy pótlást küldünk Önnek. Megkapja a nyomon követési számot, és ezt használjuk annak megállapítására, hogy a megrendelés szállítás közben elveszett-e vagy átadásra került-e.
Hibák a hiányzó címben vagy a rossz szállítási címben
Ha hibás a hiányzó cím, vagy ha hibás szállítási címet ad meg nekünk, ami sikertelen kézbesítéshez vezet, és visszaküldi nekünk, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi megoldjuk az Ön problémáját.
Exchange (ha alkalmazható, A vevő viseli a visszaküldés szállítási költségét.)
Ha ki kell cserélnie ugyanarra a cikkre, küldjön egy e-mailt a sales@aisope.hu e-mail címre, és küldje el a cikket a következő címre:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

2. A visszaküldési politikáról vagy a cseréről (Visszatérítéseket vagy visszaküldéseket nem fogadunk el. A visszatérítéseket a következő okok miatt fogadjuk el.)

Minden termék minőségellenőrzésen esik át, mielőtt elküldenék Önnek - De minden esetben olvassa el alább!
Ha a termék az alábbi problémák egyikével találkozik, amikor kinyitja a csomagot, tájékoztasson minket egy kép készítésével, és küldje el nekünk e-mailben a megrendelés számát.

A kinyomtatott kép nem tiszta.
A nyomtatott kép nincs az ing közepén.
A csomagot tévesen kapta meg a megrendelés ellen.
A szállítás miatt sérült: szakadt, piszkos.
A megrendelés nem megfelelő méretű, színű vagy stílusú a megrendeléshez képest.
Egyéb általunk okozott hibák.

Ha a kapott termék a fenti problémák bármelyikével jelentkezik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy webhelyen, és írja be a hibák képeit és a megrendelés számát. Visszatérítjük vagy kicseréljük az elemeket, ha a probléma igazolódik.
Hibás, sérült, rosszul leszállított cikkek, Ön teljes visszatérítésre vagy cserére jogosult, ha hibás, sérült vagy rosszul szállított terméket szállítottunk Önnek. Ha úgy gondolja, hogy a termék a szállítás során megsérült, akkor a szállítmányozótól beszereznie kell a "Károk igazolása" dokumentációt, amelyet bele kell foglalnia a visszaküldött csomagba.
Megjegyzés: * A visszaküldés csak akkor fogadható el, ha az elemet nem használták vagy mosták, és ugyanolyan állapotban, mint amit Ön kapott.
* Nem vállalunk felelősséget a méretért, ha ezt az Ön kérésének tennénk. Ha a megrendeléshez képest nem megfelelő méretű szállítást végeznek, akkor a fenti irányelvet követjük.
SZÁLLÍTÁS
A termék visszaküldéséhez küldje el a terméket a következő címre:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

3. A visszatérítési irányelvekről

Visszatérítését ugyanarra a hitelkártyára vagy eredeti fizetési módra küldjük ki, amelyet korábban megrendelt. Mivel a visszatérítés az Ön kifizetésének visszafordítása (72 órán belül megkapja a visszatérítendő pénzt), ezért csak ugyanúgy tudjuk visszaküldeni, mint ahogyan megkapta. A befizetés ilyen módon történő visszafordítása a leggyorsabb és legbiztonságosabb módja annak, hogy visszatérítését visszakapja.
A szállítási költségeket nem térítjük vissza. Ha visszatérítést kap, a visszaszállítás költségét levonják a visszatérítésből.(Ha rossz árut küldünk, teljes visszatérítést adunk.)
* Visszatérítési kérdések: Az alábbiakban felsoroljuk néhány okot a teljes visszatérítésre:
Ismétlődő megrendelés, lemondunk és visszatérítünk egyet az Ön számára (visszatérítési pénzt 72 órán belül megkapja).
Tételeit 30 napon belül nem kapta meg, vagy sérült / hibás tételt kapott (lásd a VISSZAÁLLÍTÁSI SZABÁLYZAT feltételeit), előzőleg megoldjuk a csererendeléseket, és Önnek nem kell visszaküldeni azokat. De ha mégis szeretne visszatéríteni, akkor feldolgozzuk az áruházi jóváírást vagy visszatérítést, amint megkapjuk tőled a visszaküldött tételeket. Ha vissza kell küldenie vagy vissza kell térítenie a megrendelését, kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi utasításokat

* Hogyan adhatja vissza a tárgyait?
1. lépés: Hogyan térjünk vissza?
- A visszaküldést a csomag kézbesítésétől számított 30 napon belül kell visszaküldeni nekünk.
- Ahhoz, hogy visszatérítésre lehessen jogosult, a cikknek használaton kívülinek kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amit kapott. Az eredeti csomagolásban is kell lennie, amely kopás nélküli, nem használt, és más módon nem volt kimosva vagy megrongálva. Az eredeti varrott vagy felakasztott címkéknek továbbra is épeknek kell lenniük.
- A bevallás kitöltéséhez nyugtára vagy vásárlási igazolásra van szükségünk. A termékek visszaküldéséért Ön felelős lesz a saját szállítási költségeinek megfizetéséért.
2. lépés: Csekk-feldolgozásunk.
- Amint megkaptuk a visszaküldött tételeket, e-mailt küldünk, hogy értesítsük, hogy megkaptuk. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról a lehető leghamarabb értesítjük. A csekk feldolgozása időbe telik, amíg összehasonlítjuk és megbeszéljük partnerünkkel.
Ezután a visszatérítés feldolgozásra kerül. 1-2 munkanapot igényel a feldolgozás, miután kiállítottuk őket, és akkor 72 órán belül visszatérítési pénzt kap.
- Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját. Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-társaságával. Időbe telhet, mire a visszatérítés hivatalosan felkerül.
- Ezután vegye fel a kapcsolatot bankjával. A visszatérítés kifizetése gyakran eltelik némi feldolgozási idővel. Ha mindezt elvégezte, és még mindig nem kapott visszatérítést, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a következő címen: sales@aisope.hu

Kapcsolat

Meghatalmazott képviselője: Alex Burman
Irodai cím: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom
Email: sales@aisope.hu
Válaszidő: 48 óra
Telefonszám: +447761980356
Magyarország: +36-20-430-5992
Idő: Angolul, hétfőtől péntekig 09:00-18:00

Reklámozási és elemzési célokra sütiket és hasonló technológiákat is használunk. Ha a weboldalunkon navigál, hozzájárul a weboldalunkon történő információk feldolgozásához. További részletek az Adatvédelem.